söndag 1 april 2012

April april

Jag tänkte bespara er på aprilskämt, jag har ändå inte kommit på något roligt. Sen är ju frågan om någon lyckas lura mig idag. ;)

Jag var less igårkväll, hade sett fram emot en myskväll med mig själv, godis och en rulle men nä... ungarna levde jävel för andra kvällen i rad så jag gav upp och gick och la mig samtidigt som Texas(Tilde hade just somnat) vid 21:30.
Den är så viktigt den lilla stunden som man har utan barn på kvällen, för återhämtning och avkoppling. Och speciellt när jag är själv med kottarna eftersom Fredrik jobbar hela helgen.

Men annars så hade vi en jättehärlig dag igår! Jag och Texas var ju då på bio och kollade på Alfons Åberg, köpte nya röda springskor till Texas, fikade på Café Lina och så avslutningsvis bad på Pontus!
Mycket uppskattat av Texas! Och jag njöt av hela utflykten och mystid med min finaste kille. <3




Nya springskor, och oj så fort man kunde springa i dom :)



Gofika på Café Lina

Idag så ska vi chilla hemma. Sen mot kvällen åker vi till Hanna och har tacoknytis med fina vänner! :D

Trevlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar