söndag 6 januari 2013

Hej!

Jag tyckte det var dags att damma av bloggen och ge bloggandet en ny chans! :) Så får vi se hur det blir med det.
Mest är det för min egen skull, det känns skönt att skriva av sig ibland.

Nytt år och nya tider, jag hoppas att jag i år kan utvecklas på alla plan och bli en bättre människa, mamma, fru och vän.

Tiden går i en vansinnig fart och det är mycket som ska hinnas med i en familj med 2 heltidsarbetande föräldrar och 2 småbarn.
Barnens sista dag idag på ett tre veckor långt jullov. Imorgon börjar dom på ny förskola!

Själv har jag hunnit jobba i tre dagar efter 11 dagars jullov. Vi har verkligen vilat upp oss och njutit på lovet. Och struntat i klockan... ja men herregud så skönt att slippa den! Sena morgnar med pyjamas till kl 13, och så sena kvällar med busiga barn till fram åt 22-23. Men nu ser jag fram emot lite vardag och barn som går efter vanliga klockan. Jag vill ha tid med min man UTAN barn!







Vi har fått ordning i lägenheten. Vi har renoverat sovrummen från golv till tak. Rivit ut väggen mellan kök och vardagsrummet, tapetserat om hall, kök/vardagsrum och snart är köket renoverat(bara kakel kvar).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar