onsdag 9 januari 2013

Inskolning

Idag är jag föräldraledig för inskolning dag 3.
Fredrik är ledig alla andra dagar och tar hand om det men idag är det min tur!
Inskolning och inskolning... det går så fantastiskt bra så dom lämnades både igår och idag. Trygga glada barn som är lika glada både vid lämning och hämtning. Det känns sååå bra! :)

Jag fick ett mycket gott första intryck! Fina pedagoger och bra dagisgård. Dom var ute nu så när jag hämtar barnen på em ska jag gå på rundtur inomhus och se hur det ser ut. :)




Och vilket väder idag! Vintern när den är som allra bäst!

Dom går på Brisens förskola som ligger ett stenkast från våran lägenhet. Det tar 2 minuter att gå dit.

Imorgon fyller världens bästa Tilde 2 år så jag ska roa mig med att baka chokladtårta. Och det skulle vara en "mjauentårta" har fröken bestämt, så då ska jag klura ut hur jag ska göra en sån... blir nog ett Hello Kitty-huvud, känns lagom avancerat. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar